Subject: Liiklusvälise teabevahendi paigaldamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 09:39:10 +0200

Tere,

Saadan taotluse liiklusvälise teabevahendi paigaldamiseks nõusoleku
saamiseks. Taotlusele on lisanud oma allkirjad ka maa omanikud
kinnitamaks, et nad nõustuvad reklaami paigaldamisega.

Lugupidamisega,

Ardo Lepp

Kutseline vanemmaakler

Maakleriteenuse juht | Kinnisvaraekspert OÜ

Juhatuse aseesimees | Eesti Kinnisvaramaaklerite Koda

Kinnisvaramaaklerite eriala õpetaja | Tallinna Majanduskool

Järve 2 – 3 | Tallinn, 11314 | Eesti

Tel: +372 517 3617
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.kinnisvaraekspert.ee/> www.kinnisvaraekspert.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.